Am visat urât, horror

Sunt stresat şi visez urât
monştri, ură, răutate, oameni răi, agresivi
şi tot felul de construcţii, care de care mai creative,
pe care inconştientul mi le produce sub formă de proiecţii,
de la oameni agresivi, la moştri în toată regula.

Toate simţirile mele, întregul meu peisaj interior,
s-au proiectat în vis sub forma unor oameni sau moştri
la care să mă raportez ca la ceva exterior mie (în timpul visul),
deşi în realitate toate acestea sunt părţi din mine.

Visul îmi permite astfel să mă văd pe mine din afara,
să mă văd ca si cum as vedea o altă persoana…sau un alt monstru.
___________________________________________

Ieri seara am visat un băiat tânăr de o cruzime şi o violenţă iesite din comun,
care ba ţipa la mine, ba mă lovea, ba mă scuipa, 
în timp ce eram într-o casă întunecată cu peretii vechi,
asemănătoare unei biserici părăsite.

Nu ştiu cum, dar în vis
am realizat deodată că băiatul din faţa mea sunt eu,
moment în care el a disparut şi a dispărut şi spaima pe care o simţeam faţă de el,
spaimă care a fost a fost înlocuită cu o altă simţire, un sentiment care
l-as putea descrie ca cel mai groaznic sentiment
pe care un om îl poate experimenta vreodată
şi anume:  Lipsa speranţei – deznădejdea.

Nu ştiu câţi îsi pot imagina în stare conştientă 
de cum se simte lipsa toală de speranţă, deznădejdea,
însă în vis am simtit-o atât de visceral, atât de real.

N-am simtit-o doar mental,
ci era efectiv în tot corpul.

Simţeam că eu sunt deznădejdea.
Eu eram ea.

Eram singur şi abandonat 
şi oarecum ştiam în sinea mea că starea aceasta e eternă,
simteam că nu există nicio speranţă că acea simţire groaznică
va dura pentru totdeauna.

Eram atât de sigur că va fi eternă
şi întelegeam foarte şi de ce era eternă.

Am simţit că toata ura mea, tot egoismul, toată răzvrătirea,
tot ce urăsc şi distrug în jurul meu în viaţa de zi cu zi
sunt lucruri care au creat starea si locul în care mă aflu.

Am ştiut exact că îmi trăiesc viaţa de aşa natură încât
acea stare de abandon etern în care mă aflam, 
era un rezultat firesc. Simţeam asta.

Nu era o surpriza pentru mine ca mă aflam acolo,
ci eram conştient că toată ura şi răutatea din viaţa mea
au fost lucrurile care au creat acest loc întunecat.

Locul în care mă aflam eram eu,
iar eu eram un iad adânc şi întunecat.

Lipsă de speranţă, de iubire, de oameni,
eram singur în întuneric şi ştiam că sunt acolo
pentru că eu am ales asta, eu eram asta.

Orice rază de lumină care ar fi intrat în acel loc întunecat
ar fi fost sinonimă cu speranţa… dar acea rază n-a venit de nicăieri.
Nu era lumină acolo. Era doar întuneric…

Brusc mi-a sunat ceasul şi m-am trezit,
visul s-a întrerupt, dar acele senzaţii teribile au mai rămas în mine
încă câteva secunde după ce fusesem deja treaz,
apoi începură să se domolească.
_____________________________________________

În dimineaţa aceea am fost speriat,
speriat din cauză ca am văzut direcţia în care se îndreaptă viaţa mea,
speriat din cauza înţelegerii lucrurilor pe care le creez undeva adânc în mine
prin deciziile pe care le iau în ultima vreme
şi prin modul meu de a fi în general.

Am văzut „cu ochii mei” faptul că mă îndrept spre o fundătură,
un drum care nu duce nicăieri şi a cărui singur rod este deznădejdea.

Am văzut iadul pe care eu însumi mi l-am pregătit,
şi flacara deznădejdii care are sa-mi ardă sufletul pentru eternitate…
…apoi m-am îngrozit.
________________________________________________

Mi-am început ziua cu o atitudine ciudată,
am zis o rugăciune iar apoi am cerut iertare.
Nu ştiu de ce, dar am simtit nevoia s-o fac.

Asta a fost dimineaţa.
Acum e seară, şi visul mi se pare deja cam îndepărtat,
nu ştiu dacă a fost chiar aşa cum l-am interpretat eu.

Parcă aş vrea să cred c-a fost doar un vis
şi parcă aş vrea să mă prefac că nu înteleg nimic
din ce-am simţit şi ce-am văzut…

…doar ca să nu fiu nevoit să devin un om mai bun,
mai blând, mai moale, mai iubitor.

Dar eu sunt prea mândru ca să fiu un om bun…
…şi când spun „mândru”, zic în cel mai malefic sens al cuvântului.

Nu ştiu dacă o să mă poată vindeca cineva vreodată
de iadul pe care l-am creat în mine…

Capturefdsfdsfasf

6 gânduri despre „Am visat urât, horror

  1. „Eu sunt Calea, Adevarul si Viata” – chiar asa este, daca iti pui toata nadejdea in D-zeu nu ai cum sa mai disperi fiindca viata ta capata un sens in felul asta. Poti scapa de deznadejde fara sa fii religios fanatic. Si spovedania face minuni.

  2. Pingback: Treziti-va si terminati cu rugaciunile | FiiConstient.ro | Blog

  3. Se zice ca visam ceea ce nu am putea suporta in viata de zi cu zi. Daca eu as fi visat ceea ce ai visat tu, m-as fi gandit ca am un motiv de pace si liniste pentru ca as fi intalnit acea disperare in vis. Visele cred eu ne sunt date ca optiuni, pentru a putea face alegeri. Viata nu e cu un film care se deruleaza, ci e formata de alegeri constiente iar daca vrei sa joci in filmul disperarii e bine sa fii constient ca e o alegere si nimic mai mult. Nimic pe lumea asta nu merita asemenea canalizare de energie negativa, ca cea pe care o simt eu in disperare, pentru ca unul din atributele Vietii pe care eu il iubesc, este ce suntem in continua transformare. Un alt atribut al Vietii care mai imi place e ca e permanent neserioasa si daca putem sa ne vedem firul vietii ca un joc, putem eluda din cand in cand seriozitatea egoului.
    Ce am citit eu in visul tau, e ca te iei foarte in serios (ai un ego foarte bine conturat), si consideri ca problemele tale is cele mai colosale. Cum eu nu cred in pacat si nici in iertare ci numai in invatare din experiente, eu daca as fi in locul tau m-as gandi daca am rezolvat cu adevarat temerile sau as putea sa fac ceva activ/intuitiv sa imi schimb cursul vietii inspre ceea ce consideri tu a fi The Perfect Life :)

    Cu mult drag,
    Teodora

Lasă un răspuns

