Tatăl nostru…

Există o parte adâncă în mine
atât de adâncă încât eu n-am niciun control asupra ei, 
n-am nicio putere directă asupra ei, ci relaţionez cu ea mai mult indirect.

Oricum aş încerca s-o controlez, ea pare să fie mereu dincolo de mine,
dar e totusi în mine şi e parte din mine.

E acea parte care uneori mă face să fac lucrurile care nu aş vrea să le fac,
şi alteori parcă nu ma lasă să fac lucrurile pe care aş vrea să le fac.

Eu n-am cum să-i comand acelei părţi din mine,
n-am cum s-o forţez, n-am cum s-o manipluez în niciun fel, 
tot ce pot face e să vorbesc cu ea, ca şi cum aş vorbi cu o altă persoană…una foarte apropiată.

Întruchipez acea parte din mine într-o persoană,
o personific ca şi cum ar fi un prieten, sau cineva foarte apropiat mie,
chiar cel mai apropiat dintre prieteni care are o înţelegere infinită
faţă de ceea ce sunt şi trăiesc eu în acest moment.

De aceea, atunci când vorbesc cu ea (cu acea parte din mine),
o rog frumos anumite lucruri, înţelegând în acelaşi timp cât e de apropiată de mine
şi cât de bine înţelege tot ce trăiesc eu, încât n-am nicio îndoială că are înţelegere faţă de mine
şi nu mă judecă aşa cum ar face-o cineva care nu mă cunoaşte foarte bine.

Am încredere că ea mă ascultă,
pentru că simt atât de clar cum face parte din mine,
încât n-am cum să mă îndoiesc de existenţa ei… deşi n-o pot defini.

Practic am o relaţie cu acea parte, cu acel „prieten” care e în mine,
şi încă o relaţie în adevăratul sens al cuvântului, una în care mă implic emoţional
cu toată deschiderea de care dispun, fără niciun fel de reţinere. 

Nu e ceva formal, nici ceva tehnică şi nici un exerciţiu,
ci o relaţie vie între două fiinţe foarte apropiate. 

Uneori, când vorbim, îi spun aşa:

„Te rog frumos, ajută-mă, ştii că am nevoie,
ştiu că îmi înţelegi situaţia şi ştii exact de ce am nevoie. 
dar ştii şi cât îmi e de frică c-o să dau greş, de aceea te rog,
ai grijă ca lucrurile să meargă bine…am încredere în tine.”
_____________________________________________________

Alteori îi spun aşa:

Ştii că unele persoane m-au supărat, 
ştii că  uneori eu nu pot trece peste anumite supărări,
de aceea te rog ai grijă de acele persoane şi fă-le bine prin mine.

Nu mă lăsa să le fac rău, ci fă-le Tu bine prin mine,
şi toata bunătatea Ta trimite-o peste ei.
Te rog.
_______________________________________________________

Şi deseori, o iau pe calea convenţională:

Tatăl meu şi al tuturor,
care locuieşti în interiorul nostru. 

Sfânt e numele tău,
cel care nici nu poate fi numit.

Vie bucuria ta în mine,
şi facă-se voia Ta prin mine !

Precum înăuntru, în spirit,
aşa şi în afară şi în viaţa mea

Pâinea de la care nu-mi va mai fi foame vreodată,
dă-mi-o mie acum !

Iartă-mi mie toate câte am greşit azi,
precum şi eu le iert ACUM tuturor celor care mi-au greşit.

Şi nu mă lăsa să cad în ispita minţii, 
ci izbăveşte-mă toate minciunile.

Că a Ta este viaţa mea, tu eşti puterea mea
şi pe tine te slăvesc.

Aşa să fie !

3 gânduri despre „Tatăl nostru…

  1. Rezonez perfect cu ce ai scris. Ce bine ar fi ca toti dar absolut toti sa-si constientizeze.. prietenul. Si evident nu vorbesc de personalitati multiple sau ceva pe nivel de intelegere atat de ingust, limitat. Sursa, fiinta si prietenul de care vorbesti e portalul catre adevarata parte din universul nostru interior. Si cand intram in contact cu acea sursa, ne imprietenim cu ea, comunicam prin cuvinte sau emotii cu ea, atunci putem exprima propriul univers in exterior, il putem manifesta in aceasta realitate fizica (virtuala). E absolut superb sa descoperi, experimentezi si sa intelegi ce reprezinti de fapt pe toate nivelurile. Suntem cu adevarat privilegiati ca experimentam astfel viata. Calatorie placuta la toti in continuare ! :)

  2. Pingback: A fi bărbat adevărat | Blogul lui Măstănel

Lasă un răspuns

