O întâmplăre ciudată

Era vineri, 31 mai 2013, 
iar unchiu-meu mă întreabă dacă am văzut meciul
dintre Romania şi Trinidad Tobago.

Îi spun că meciul nu s-a jucat încâ,
ci se va juca marţi 4 iunie.

El insistă că meciul a fost deja,
îmi spune că a văzut rezumatul la ştirile din sport,
şi că Romania a jucat destul de bine.

Mă uit pe internet, îi arat că meciul va fi doar marţi,
şi îi spun apoi că probabil au jucat întâi naţionalele de tineret
iar meciul de seniori se va juca marţi, aşa cum e anunţat.

El îmi spune că n-are cum să fie naţionala de tineret,
pentru că Marica a dat 3 goluri, iar el nu poate fi la tineret, 
după care exclamă „E bun Marica ăsta”.

N-am mai avut chef de discuţii,
i-am spus ca probabil n-am înţeles eu bine,
şi mă bucur dacă a căştigat România…deşi nu găseam nicaieri
pe internet vreo informaţie despre asta.

Peste 4 zile, adică marţi, s-a jucat meciul,
care s-a terminat 4-0 pentru România, iar Marica a dat 3 goluri,
şi unul a fost autogol.

Apoi l-am întrebat pe unchiu-meu cum de a văzut la stiri
desfaşurarea unui meci care nu se jucase încâ,
iar el mi-a răspuns plin de convingere că
a văzut vineri cu ochii lui la stirile din sport golurile lui Marica,
deşi meciul avea să se joace abia peste 4 zile.

Cred c-o fi visat. 
Dar cum să visezi viitorul cu aşa acurateţe ? :-))

2 gânduri despre „O întâmplăre ciudată

Lasă un răspuns

