Puterea interioară

In urmă cu câteva nopţi am visat că mi-am regăsit puterea interioară.

O stare exuberantă, o conștienţă de sine
şi o regăsire a ceea ce sunt eu dincolo de toate fricile
şi convingerile limitative pe care societatea (sau „duhul lumii”) mi le-a bagat in cap.

Simţeam că din acea stare eram in stare sa fac orice,
nu-mi era frică de nimic şi îmi era foarte clar cum stau lucrurile în viaţa mea.

Iar acum, cateva zile mai tarziu,
acea regasire a venit si in viața reală (in afara visului).

Asadar visul s-a implinit.
Nu m-as fi gandit.

Lasă un răspuns

