Când îngerii se împrietenesc

Când cunosc un om nou,
îngerul meu vorbeşte cu îngerul său.

Astfel că eu nu trebuie să mai am o părere,
să-l judec sau clasific pe acel om, 
ci îngerii se înţeleg între ei fără ca eu să fac nimic.

Ba mai mult, intervenţia mea, a Eului meu,
nu doar că nu ajută relaţia dintre îngeri, dar o şi încurcă
ajungând în cele din urmă să strice totul.

Omul nu poate construi o relaţie
indiferent de câtă ambiţie şi voinţă ar avea,
pentru că relaţiile reale sunt scrise de către îngeri.

Îngerii fac totul pentru noi
atâta timp cât nu ne băgăm.

Ascultaţi-i numai (pe îngeri), şi-i veţi auzi !

P.S. Cei care se încă se întreabă cât de pufoase sunt aripile acestor îngeri,
ar putea foarte bine să citească despre relaţia Eu / Sine, Conştient / Inconştient,
iar apoi să recitească rândurile de mai sus. :->

Lasă un răspuns

