Ce faci chiar acum ?

Ce faci chiar acum ?
Cu ce te ocupi în acest moment ? 

Asculţi muzică pe youtube ?
Stai pe facebook ?
Citeşti ştiri care vorbesc despre nimic ?

Ce-ai făcut azi, toată ziua ?

Nu zic că e „bine” sau „rău”, benefic sau dăunător ceea ce faci,
zic doar să te teleportezi cu un an în viitor şi să te întrebi:

Ce voi crede peste un an despre ceea ce fac acum ?

Cât de benefic îmi va fi ceea ce fac în acest moment, 
anul viitor pe vremea asta ?

Îmi va părea rău pentru că fac de fac în acest moment
sau îmi va părea bine ?

Va fi viaţa mea mai bună peste un an
dacă eu faci în acest moment ceea ce faci ?

Îmi va ajuta cu ceva peste un an
faptul că citesc o ştire despre nimic ?

Singurul moment care există este ACUM,
cel mai bun loc care există este AICI,
şi întreg viitorul nostru se crează AICI şi ACUM.

ask

Lasă un răspuns

