Sărbătoarea vieţii

"Ce minunat creşte lotusul în mizeria de pe marginea drumului. 
Parfumul lui pur încântându-ţi inima."

M-am gândit să mă îmbrac frumos, fiecare zi,
în hainele bune, cele de sărbătoare.
Să arăt bine.

Să-mi aranjez casa, să-mi fac ordine, 
să pară că sunt în aşteptarea unor oaspeţi.

Mâncarea s-o gătesc eu, cu mâinile mele.
S-o pregătesc cu bucurie, s-o aranjez cu grijă în farfurie,
ca şi cum cea pe care o iubesc ar trebui s-o poftească.

Iar postura mea, atitudinea şi purtarea mea 
să-mi fie precum cea din pragul marilor sărbători.
___________________________________

Iar acestea le voi face, nu pentru a atrage atenţia,
nici pentru că „aşa se cuvine” şi nici pentru că „trebuie”…

…ci le voi face tocmai pentru a sărbători
pentru a celebra sărbătoarea vieţii din fiecare zi.

Ritualul acesta de zi cu zi
nu va reprezinta nimic altceva pentru mine

decât un simplu mod de a sărbători viaţa.

E modul meu de a spune celorlalţi că viaţa e o sărbătoare,
aşadar te invit, vino să sărbătorim împreuna !

erferfverver

Lasă un răspuns

