Eu sunt ATEU !

Pastorul Richard Wurmbrand e tipul de om care-mi place,
şi n-am găsit încă un pastor care să-mi placă mai mult decât el,
ci chiar din contră, marea majoritatea a pastorilor protestanţi mă enervează.

Iată ce spune el despre atei:

Există două categorii de atei:
cei care zic „Nu există Dumnezeu, aşa că pot face răul după bunul meu plac”
.
…şi cei care spun: „Deoarece Dumnezeu nu există,
eu trebuie să fac tot binele pe care l-ar face Dumnezeu, dacă ar exista”.

 

E liber fiecare să aleagă
ce fel de ateu vrea să fie. :)

Un gând despre „Eu sunt ATEU !

  1. Pingback: Despre religie din perspectiva mea (momentană) | dannyetlv

Lasă un răspuns

