Cine sunt eu ?

Cine sunt eu ?

Cine sunt eu cel adevărat ? 

Cine am fost eu înainte să învăţ cine sunt ?

Cine am fost eu înainte ştiu că mă cheamă Răzvan ?

Cine am fost eu înainte să fi ştiut orice despre mine ?

Cine am fost eu în copilărie, când nu ştiam cum mă cheamă,
câţi ani am, cât cântăresc şi ce înălţime am ?

Cine am fost eu înainte să învăţ ce am voie şi ce nu am voie ?

Cine sunt eu cel de dincolo de tot ce am învăţat despre mine ?

Cine sunt eu dincolo de masca pe care am învăţat s-o port ?

Cine sunt eu dacă renunţ la absolut tot ce ştiu despre mine ?

Cine sunt eu dacă îmi dau voie să fiu din nou copilul care nu ştie nimic despre sine ?

Cine sunt eu de fapt ?

Cine ?

––––––––––––––

Copiii mici vorbesc nici nu ştiu cine sunt
şi nici nu ştiu să vorbească decât cu ochii,
şi pare că spun încontinuu acelaşi lucru:

„viaţa e o sărbătoare,
vino să ne bucurăm împreună !

vino să sărbătorim !”

„…and love is smiling through all things”

Lasă un răspuns

