Vreau totul de la viaţă !

Vreau să-mi irosesc viaţa.
Vreau să fac lucruri inutile.
Vreau să fiu ceea ce sunt
ca să vă f*t minţile. 

Când toţi fug de probleme,
eu vreau să mi le fac.

Când toţi vorbesc,
eu vreau să tac.

Când toţi plăvrăgesc
eu vreau să fiu mut,
ca să pot să mă gândesc
fără să ştiu mult.
_________________________

Vreau să fiu realist când toţi visează,
vreau să plutesc când alţii gravitează.

Vreau să fac tot din ceea ce „nu se face”
şi să nu fac nimic din ceea ce „se face”,
ca să vadă lumea că şi altfel de poate.

Nu vreau iluzia, vreau viaţa reală..
Mă vreau pe mine fără nicio vrăjeală.

Vreau să fiu cine sunt,
şi nu ce-mi spui tu mie,
şi să asculţi ce-ţi spun,
când mă simt bine.

Vreau să fac tot ceea ce vă frică să faceţi
şi să vă pun pe gânduri când nu mă placeţi.

Vreau să vorbesc cu cei cu care voi nu vorbiţi,
şi să preţuiesc ceea ce voi mereu dispreţuiţi.

Vreau să îi iau pizda în gură lu’ maica stareţă,
şi s-o las nef*tută pe piţipoanca jalnică.

Vreau tot ce voi nu vreţi şi ce dispreţuiţi
ca să aveţi pe cine să spuneţi la părinţi.

Vreau să fiu slab când toţi sunteţi puternici
iar voi să credeţi că sunt unul din nemernici.

Vreau să par ce nu sunt
când  toţi credeţi că sunt  ce par
şi vreau să fiu un pielea p*lii când toţi vă credeţi mari.

Eu sunt tot ceea ce voi nu vreţi să fiţi
şi am grijă de rahatul de care voi fugiţi,

Sunt tot ceea ce vreau să fiu şi nu mă pot împortivi,
oricât de mult v-aş explica voi nu puteţi simţi.

Lasă un răspuns

