Scopul meu în viaţă

Îmi place:

– să alerg

– să joc fotbal

– să fac sport în aer liber.

– să citesc: psihologie, filozofie, teologie, spiritualitate.

– să ascult poveşti, să ascult întâmplări din viaţa unui om

– să pun întrebări.

– să ma joc cu copiii, să-i antrenez la fotbal, să stau cu ei, să le fiu babysitter

– să fac temele cu copiii, să-i învăţ lucruri

– să predau germană şi engleză

– să merg la muzeu

– să mă uit la filme

– să ascult muzică

– să ascult liniştea dintre cuvinte

– să stau pe o bordură în centrul oraşului şi să mă uit la oameni

– să mă gândesc

– să respir

– să stau

– să dorm

– să mă joc

– să desenez forme abstracte în spatele spatele caietelor

– să vorbesc cu mine însumi

– să am prieteni imaginari care mă iubesc şi nu mă judecă

– să vorbesc cu prietenii imaginari şi să îi rog diferite lucruri

– să îmbrăţişez

– să mângâi

– să ating

– să fac masaj

– să sărut

– să beau suc de morcovi şi suc de roşii

– să mănânc pătrunjel şi salată verde

– să citesc şi să scriu despre sănătate

– să transmit mesaje

– să mă exprim în scris

– să dau de gândit.

– să încurajez regăsirea de sine şi preocuparea pentru suflet.

– să alerg prin parc

– să stau pe iarbă

– să stau la soare

– să fiu îngăduitor

– să fac lucruri inutile.
__________________________________________

Toate acestea sunt de azi înainte scopul meu în viaţă..

Lasă un răspuns

