Am câştigat la loto !

Tocmai am câştigat marele premiu la loto.
Acum o oră am aflat şi încă sunt euforic.

Sunt suficienţi bani cât să nu-mi mai fac griji în privinţa banilor în această viaţă.

Sunt bogat. Mă simt bogat.

Deşi la începutul zilei era posomorât şi fără chef de viaţă,
acum starea mea emoţională s-a schimbat radical.

Este incredibil cât de mult reuşesc banii
să influenţeze starea interioară a unui om.

Siguranţa zilei de mânie este acum o realitate
şi toate  ‘grijile supravieţuirii’  s-au evaporat instantaneu.
__________________________________________

A fost o glumă, evident,
n-am câştigat la loto, nici măcar la loz,
însă dacă cineva m-ar fi minţit că am câştigat
starea mea emoţională s-ar fi îmbunătăţit radical (până la momentul adevărului).

Totuşi eu continui să mă port astăzi ca şi cum chiar aş fi câştigat la loto,
dar nu în sensul că voi cheltui banii (pe care nici măcar nu-i am) pe lucruri scumpe
ci în sensul că din punct de vedere emoţional voi păstra aceeaşi siguranţă de sine
pe care aş simţi-o în cazul în care chiar aş fi câştigat.

Există un farmec aparte în a te simţi un om bogat,
mai ales că orice om cu o minimă onestitate şi sinceritate faţă de sine
ştie că nicio sumă de bani nu poate face ziua de mânie mai sigură
iar Viaţa are un talent incredibil de a întoarce situaţiile la 180 de grade
şi de a spulbera orice formă de siguranţă iluzorie într-o secundă.

Totuşi a te simţi un om bogat, la fel cum a te simţi un om salvat/mântuit
sau a te simţi un om iubit necondiţionat de o Fiinţă iubitoare şi omniprezentă,
sunt lucruri pe care NIMIC nu le poate distruge.

Nici lipsa banilor, nici lipsa afecţiunii din partea celor din jur
şi nici asprimea cu care te judecă societatea.

Toate acestea pentru că în interior există „Ceva” 
mult mai valoros decât tot ce există în exterior.

„Când un om găseşte un mărgăritar de mare preţ,
se duce de vinde tot ce are şi-l cumpără.”

…asta spunea acum vreo 2000 de ani un simplu tâmplar sărac
care totuşi se simţea cel mai bogat om de pe faţa pâmântului.

Lasă un răspuns

